zaterdag 23 maart 2013

KunstINKijk 2013

    

 Tweede Paasdag 1 april vanaf 10.15 uur, neem ik deel aan de jaarlijkse KunstInkijk, een expositie van professionele kunstenaars uit de regio. Op verschillende bijzondere locaties zal er die dag werk te zien zijn van een twintigtal deelnemers. 

De overzichtstentoontstelling van waar ook de start is, is te zien in Museum de Tiendschuur in Weert. Bij het museum en de plaatselijke VVV is tevens de routekaart verkrijgbaar. Deze groepstentoonstelling duurt tot en met 2 juni.

Hoop u te mogen begroeten op deze altijd zo gezellige dag!


6 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat we niet in de buurt wonen; anders waren we zeker een kijkje komen nemen!! Wens je iig een heel fijne dag met de tentoonstelling!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het te ver is voor mij :(
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marga,ook voor mij helaas te ver weg.
    Ik hoop dat het een gezellige drukte wordt.
    gr.lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was weer Super. Ik heb wel de ateliers gemist! Een dag is te kort en dus moet ik nog een keer naar de Tiendschuur. Wat leuk die workshop wol verven, daar had ik wel met je mee naartoe willen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen